מוסך אדמונד חוות דעת על סוגי הגירים הקיימים

מוסך אדמונד עם חוות דעת על כל סוגי הגירים הקיימים נכון לעכשיו בשוק הישראלי והעולמי:

גירי עיזים

קריסות בעלות משטחי המגרש בצורת החבית נקראות גירים עגולים וחלולים. למנגנוני גשם יש מקום עם התקנת פיר ההקבלה המקבילה והם חבלים בצורת חבית עם קו שיניים שהוא ישר ומקביל לקוטב. מנגנוני עפר הם הקישורים המשמשים בדרך כלל שיכולים להשיג דיוק גבוה בעזרת צורות דור פשוטות למדי. יש להם את הנורמלי שאין להם ערימה דרך מרכזית (עומס דחיפה). הגדול מבין צמד הסריג ידוע כקיטור ומכונה נקרא האון.

חישול סלילי

חותלות סליליות משמשות במוטים מקבילים כמו ציוד גלים והם מנגנונים עגולים וחלולים עם קווי שיניים מתפתלים. יש להם שיניים עדיפות החורגות זה מזה על תלבושות עיזים ויש להם שקט נפוץ ויכולות להעביר עומסים גבוהים יותר, מה שהופך אותם סבירים ליישום מהיר. בעת השימוש בגירי סליל, הם מייצרים כוח דחיפה בכותרת הרכזת, ומחייבים שימוש בכיוון הדחיפה. מנגנונים סליליים מלווים את יד ימין ורוח יד שמאל המחייבים הילוכים ידיים הפוכות לזוג סריג.

מתלה לגירים

שיניים מוערכות ויוצרות זהות שנחתכו בפרידות שוות ערך במשטח ישר או במוט ישר, מכונה מתלה למנגנון. מתלה חבלול הוא גיר בצורת חבית כאשר טאטא תא המגרש אינו פוסק. על ידי חתך רוחבי עם קוטע קשור בצורת חבית, הוא משתנה על פני תנועה סיבובית לתנועה ישירה. ניתן לחלק מתלים לגירים בהרחבה למתלי שיניים ישרות ולמתלים לשיניים סליליות, ובכל זאת לשניהם קווי שיניים ישרים. על ידי עיבוד גימורי מדפי חבלה, ניתן להעלות על הדעת לשבץ מתלים של גירים.

Rigging rigging

חבלונות מלוכסנים הם בעלי מראה מעוצב חרוט ומשמשים להעברת כוח בין שני פירים שמתכנסים בנקודה מסוימת (חציית פירים). למתקן מלוכסן יש חרוט כשטח המשטח שלו ושניו נחתכות לאורך החרוט. סוגים של מנגנוני שיפוע כוללים הילוכים ישירים מלוכסנים, הילוכי שיפוע סליליים, הילוכים מלוכסנים מפותלים, הילוכים מיטביים, הילוכים מדויקים מלוכסנים, הילוכי כתר, חיבורי זווית אפסיים ותיבות הילוכים היפואידיות

מנגנון סלון מפותל

חותלות מלוכסנות מפותלות הן הילוכים מלוכסנים עם קווי שיניים מכופפים. בגלל פרופורציה גבוהה יותר של מגע עם השיניים, הם טובים יותר ממצב זווית ישרה בתפוקה, באיכות, ברטט ובהמולה. ואז שוב, הם יותר ויותר קשה לספק. באופן דומה, לאור העובדה שהשיניים מכופפות, הן גורמות לכוחות דחיפה הנושאים את הרכזת. בתוך התלבושות המלוכסות המתפתלות, זה עם השוליים האפסיים המכונה נקרא הילוך בשיפוע אפס.

מנגנון בורג

מנגנוני בורג הם כמה מאותם חיבורי-סליל ידיים עם נקודת המפנה של 45 ° על פירים שאינם מקבילים ולא מתלכדים. מכיוון שמגע השיניים הוא נקודה, גבול העברת הערמה שלהם נמוך והם אינם מתאימים להעברת כוח עצומה. מכיוון שהעוצמה מועברת על ידי הזזה של משטחי השיניים, חשוב להתמקד בשומן בעת ​​השימוש בהילוכים. אין מגבלות עד כמה התערובות של מספר השיניים.

Mit Rigging

מנגנוני המיטר הם הילוכים מדרון עם פרופורציות מהירות של 1. הם משמשים כדי לשנות את מהלך העברת העוצמה מבלי להתפתח במהירות. יש גלגלי קרס ישר ומיטר מתפתל. בעת שימוש בהילוכים המיטב המתפתל, בסופו של דבר חשוב לקחת בחשבון שימוש במסלול דחיפה מכיוון שהם מייצרים כוח דחיפה במיסב הרכזת. מלבד גלגלי ההיטר הטיפוסיים עם נקודות הציר של 90 מעלות, גלגלי ההיטר עם כמה קצוות פיר אחרים נקראים גלגלי ההיטר המדויקים.

מנגנון תולעת

צורת בורג שנחתכת על עמוד היא התולעת, גיר ההזדווגות הוא גלגל התולעת, ויחד על פירים שאינם חוצים ידוע כציוד תולעת. תולעים וגלגלי תולעת אינם מוגבלים לצורות עגולות וחלולות. ישנו סוג הזכוכית השעה שיכול לבנות את הפרופורציה של המגע, אולם היצירה מתגלה כמציקה יותר ויותר. בגלל המגע הזזה של משטחי המנגנון, חשוב להפחית את הסחף. כך, בדרך כלל, נעשה שימוש בחומר קשיח לתולעת, וחומר עדין משמש לגלגל התולעת. למרות העובדה שהפרודוקטיביות נמוכה בגלל מגע הזזה, הציר חלק ורגוע. בנקודה בה קצה העופרת של התולעת הוא קטן, הוא מביא לנקודת הדגשה של נעילה עצמית.

מנגנון פנים

במנגנונים פנים חתוכים שיניים בתוך תאים או חרוטים ומתאימים עם חבלים חיצוניים. השימוש העיקרי במנגנונים הפנימיים מיועד לכונני חבלול פלנטריים ולצימדי פיר סוגים. יש הכליאה בכמות ניגודי השיניים בקרב מנגנונים פנימיים וחיצוניים בגלל עכבות בלתי מעורבת, חסימת דרואידים וניתוק בעיות. המסבים הסיבוביים של המנגנונים הפנימיים והחיצוניים בעבודה הם המקבילים בזמן שהם הפוכים כששני חבלים חיצוניים נמצאים בעבודה.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

יורם (מוסך אדמונד) יצאת צדיק

מוסך אדמונד המלצות על תיקון תיבת הילוכים ידנית ברכב

קיבלת תלונה ממוסך אחר שהגיר דפוק ואי אפשר לטפל? פנה אל מוסך אדמונד ונעלים כל תלונה ונבצע שיפוץ לגיר!