מוסך אדמונד המלצות - איך להימנע מהרס של הגיר

אצל מוסך אדמונד יוצאים מנקודת הנחה שכלי רכב מסתבכים. כלי רכב נוכחיים אפילו מורסו. נראה כי פשטות הנהיגה תואמת את חוסר היכולת לחזות את אופן פעולתו של המנגנון. שידורים מתוכנתים פשוטים יותר לנהיגה מאשר שידור ידני, לאור העובדה שהתמסורת מבצעת עבורך כמות גדולה יותר של עבודה. יהיה זה ככל שיהיה, בדיוק איך שהם עובדים יכול להיות מאוד מבלבל. במקרה שאולי תרצה לגלות קצת יותר על מה שאתה נוהג בכל יום, הנה שש מציאויות בסיסיות לגבי שידורים מתוכנתים.


1. שידורים מתוכנתים אינם זהים לחלוטין לשידור ידני

זה מובן מאליו, ובכל זאת יש ניגודים ראויים לציון בין שידורים מתוכנתים ידניים. שידורים מתוכנתים נקראים כך לאור העובדה שהם באופן טבעי עוברים פרופורציות הילוכים עם תנועת הרכב. זה משחרר את הנהג מהחלפת הילוכים פיזית. אצל מוסך אדמונד מסבירים כי בדומה לתמסורת ידנית, התמסורת המתוכנת מאפשרת למנוע לתת היקף של מהירות ותפוקת מומנט ההופכות את תנועת כלי הרכב לעלות על הדעת. ניגודי מפתח נוספים בין שידורים ידניים ומתוכנתים הוא ששידורים ידניים משתמשים שוב ושוב בשמן הילוכים עם זאת, בהעברות מתוכנתות משתמשים בעקביות. . .

2. שידורים מתוכנתים השתמשו בנוזל שידור מתוכנת

נוזל שידור מתוכנת. זה מה שמפעיל את התמסורת המתוכנת שלך. זה שומר שהוא משומן ומצמרר את הכל.

3. נוזל העברת הילוכים מהונדסים הוא בדרך כלל הטוב ביותר

עיין במדריך לרכב שלך כדי לראות איזה סוג של נוזל תמסורת מתוכנת מציע ליצרן שלך לרכב שלך. שידורים מתוכנתים לרוב מביאים ביצועים טובים ביותר כשמשתמשים בנוזל העברה מהונדס.

4. בדוק את נוזל השידור המתוכנת שלך באופן תקין

מכיוון שנוזל ההולכה המתוכנת שלך כה נחוץ לתערוכת הרכב שלך, עליך לבדוק זאת בעקביות. זו מחשבה חכמה לבדוק את הנוזל שלך כל 16,000 ק"מ או אפילו כל חודש רק כדי להבטיח שהרמות שלך נכונות ושהנוזל במצב נהדר. אם הסיכוי לכך שנוזל ההולכה שלך נראה כהה ובנוסף מריח נורא, זו אינדיקציה שמשהו לא בסדר. השא את רכבך לחנות הילוכים.

5. חום = נורא

הדברים באופן כללי יתחממו במנוע הרכב שלך. זה בלתי נמנע. יהיה זה ככל שיהיה, עליכם להיות זהירים. חום בשפע יכול לגרום להעברתך יקום של נזק. לפי יורם בעלי מוסך אדמונד, מה שכן, לא קשה להטות את הקו הזה מחום ראוי לטמפרטורות מסוכנות. מספר זהה של 90% מכל אכזבות התמסורת יכול להיגרם על ידי חום בשפע יתר. ירידה בחום מרמזת על הרחבת תוחלת החיים של הרכב שלך. הגישה האידיאלית ביותר לעשות זאת עשויה להיות על ידי הצגת צידנית עוזרת. זוהי מחשבה חכמה במיוחד על הסיכוי הנמוך שתשתמש ברכב שלך לגרירה. מצנן עוזר יכול להפחית את הטמפרטורות מ- 30% לחצי.

6. ישנן תופעות לוואי שונות של סוגיית שידור מתוכנת

לא בטוח במקרה שיש לך בעיה עם השידור המתוכנת שלך? יש כמה סוגיות ברורות. יתכן שיש לך בעיה בהעברת שידור מתוכנת בסיכוי הנמוך שאתה נתקל באחת מהנלוות לכך:

הקפות מוזרות כולל זמזום, מלמול וחבטות

עם רוב הסיכויים שהתמסורת שלך מתגנבת מהמנגנון, בדרך כלל על ידי צניחה ללא משוא פנים רגע אחרי שהחלפת לכונן או הפוך

עם רוב הסיכויים שהתמסורת שלך מציעה חסימה כשאתה מנסה להחליף הילוכים וזה טוחן

שינויים פתאומיים במחזורים שלך בכל רגע ורגע (סל"ד)

התמהרות עצלנית

מר הילוכים

אם יש לך פניות לגבי שידורים מתוכנתים, מר השידור ישמח לענות להם. לקבלת מידע נוסף או לתכנון חקירה או לתיקון לשידור המתוכנת שלך, אם לא אכפת לך להגיע אלינו

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

יורם (מוסך אדמונד) יצאת צדיק

מוסך אדמונד המלצות על תיקון תיבת הילוכים ידנית ברכב

קיבלת תלונה ממוסך אחר שהגיר דפוק ואי אפשר לטפל? פנה אל מוסך אדמונד ונעלים כל תלונה ונבצע שיפוץ לגיר!