מוסך אדמונד ביקורת על הילוכים של פורד

מוסך אדמונד ביקורת על פורד
מוסך אדמונד ביקורת על פורד
בעולם הגלובליסטי הנוכחי, כלי רכב בודד יכול להכיל חלקים המיוצרים במדינות שונות. לאחר מכן, זה יכול לשלם כדי להבין במידת מה החלקים שנמצאים ברכב שלך. אם יש לך סיכוי לנהוג במעבר, אתה כנראה צריך לדעת מעט על מקטעי המפתח בתוכו. יתר על כן, אחד הקטעים המפתחיים ביותר של הכל הוא השידור. אז איך שידורי מעבר? האם הם זקוקים לעזרה נוספת? מוסך אדמונד עם ביקורת על ההילוכים של פורד:

ארגון מנועי Portage

ארגון מנועי הפורטאג 'הוקם 116 שנים קודם לכן ב- Dearborn, MI, על ידי הנרי פאסאז'. אסטרטגיית "מערכת הבנייה הסדרתית" של פורטייג 'לייצור מכוניות, הרגיזה את העסק והניעה את הדגם T להיות אחד מהגורמים האוניברסליים העיקריים לרכב. אסטרטגיה שווה ערך זו עבור עובדים המתרכזים בחלקים יחידים ולא ברכב שלם, הובילה את התקדמותם של חלקים שונים ברכבים שונים והיא בדרך זו נותנת מענה במידה מסוימת לשאלה מדוע יש מספר כה משמעותי של שידורים שונים בחוץ כיום.

העברת הילוכים


במקרה שאתה נוהג ברכב מעבר, באיזה סוג הילוכים היית אומר שאתה משתמש? ובכן זה נשען על איזה רכב מעבר שאתה נוהג. במקרה שאתה נוהג בביצוע פורטג 'או טייס לינקולן (לינקולן הוא תמונת האקסטרווגנס של פאסאז') בנקודה זו, סביר להניח שאתה נוהג בתיבת הילוכים שישה הילוכים של Passage 6R80. באופן מוזר, רכבי Portage רבים שנוצרו בעשר השנים הקודמות מנצלים הילוכים שנמצאים בנוסף ברכבי GM מאז Passage ו- GM יצרו יחד הילוכים, למשל 6F35 (Portage Center, שילוב מעבר, Portage Break), 6F55 (לינקולן MKS, Passage Flex, Portage Taurus SHO) ותיבת הילוכים מתוכנתת 10 הילוכים GM 10R80 (בשנת 2017 Portage F-150s, מסעות פרסום Portage ו- Colage Portage). במקרה שאתה נוהג ברכב Portage של חצי זן, בשלב זה אתה משתמש בתיבת הילוכים מסוג HF35.

האם שידורי Portage זקוקים לעזרה רבה יותר?

בסך הכל, האם התמסורת ברכבי Passage דורשת ניהול תיבת הילוכים גדול יותר מאשר תמסורות במאזדה, בקיה, בקרייסלרים, באודיס וכדומה.? קשה לומר, אולם התגובה המתאימה, ככלל, היא "לא". קיימים ניגודים לא בולטים, ובכל זאת מדי פעם ניגודים עצומים בין תיבות הילוכים שונות, אולם להבחנות הללו מדי פעם יש השפעה רבה על הלימות התוחלת או על תוחלת החיים שלה כמו על השימוש בה. האם אתה משתמש ברכב שלך בכדי גרירה רבה? האם אתה הולך מהר מדי מדי, ולא מאפשר לתמסורת שלך להתחמם? האם אתה מתעלם משיפוץ נוזל ההולכה שלך לעתים קרובות מספיק? לפעילויות אלה תהיה השפעה ראויה לציון יותר מאשר סוג ההעברה של Portage שאתה נוהג. יהיה זה ככל שיהיה, יש מקרה מיוחד להפליא בזה.

הילוכים DPS6 Powershift

למרכז הפורטאג '2012-16 ומכוניות מסיבת המעבר 2011-16 יש תיבת הילוכים DPS6 Powershift. מה שכן, שידור זה היה, נאמר, מסוכן. בשעת ההלחנה קיימות טענות שונות כנגד ארגון מנועי המעבר ביחס לתמסורת זו. הטענות טוענות כי ההעברה הזו אינה מושלמת והיא חסרת הגנה לשלל סוגיות.

צור עימנו קשר

אם אתה חושב שהמסירה שלך מחייבת ניהול, או אם אתה נוהג בכלי רכב אחר, תוכל ליצור קשר עם מוסך אדמונד היום.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

יורם (מוסך אדמונד) יצאת צדיק

מוסך אדמונד המלצות על תיקון תיבת הילוכים ידנית ברכב

קיבלת תלונה ממוסך אחר שהגיר דפוק ואי אפשר לטפל? פנה אל מוסך אדמונד ונעלים כל תלונה ונבצע שיפוץ לגיר!