מוסך אדמונד חוות דעת גירים ומותגים

מוסך אדמונד תיקון גירים חולון
מוסך אדמונד - תיקון גירים בחולון
מוסך אדמונד שואלים: האם סימון באמת משנה את ההבדל? זה חשוב לחלוטין למפרסמים ולספונסרים. חשוב להם שכן האופן בו הם ממותגים את הפריטים והמינהלים שלהם משפיע אם אנו כלקוחות משיגים אותם. אנו לא מעדיפים להתייחס לעצמנו כחסרי אונים לדברים כמו קידום וסימון, עם זאת אנו בכללותם. עם זאת, סימון לא הכל פשוט מציג כיוון מוטעה מכוון. מותגים שונים אכן יוצרים פריטים שונים. מה שכן, זה תקף במיוחד למכוניות ולהעברות רכב.

מותגים אוטומטיים


ביחס לרכבים, ישנם כמה ניגודים ראויים לציון בין מותגי רכב. אנו יכולים לראות זאת גם בשידור. לעתים קרובות, ההבחנות הללו אינן יומרות. לפי צוות מוסך אדמונד בחלק מהזמן יש ניגודים משמעותיים. הכרת הניגודים בין שידורי יצרניות רכב שונות ככל הנראה לא תשפיע בצורה עצומה, אולם היא יכולה לסייע לך לבצע את הרכישה הטובה ביותר עבור הדרישות והצרכים שלך והיא יכולה לסייע לך לקחת בחשבון את השידור שלך. במאמר זה נדבר על הימנע משידור.

להתחמק

Evade הוא מותג אמריקאי של רכב מנועי המיוצר על ידי FCA US LLC; המכונה בדרך כלל קרייזלר, שהיא אחת מיצרניות הרכב האמריקאיות "שלוש הגדולות" ונמצאת במטה במדרונות החומים-אדמדמים, מישיגן. האחים "הימנע" הקימו את ארגון האחים Evade בשנת 1900 וקרייזלר השיג את הארגון בשנת 1928. דגמי Evade ידועים משלבים את הלהקה הגדולה, הצ'לנג'ר, המטען, דורנגו והטנדר סמאש. לגבי שידורי התחמקות, יש כמה מטרות של הערה.

התחמקות מהעברות

רכבי התחמקות ידועים במיוחד בזכות הגבול הגבוה שלהם ביחס למהירות. במקרה שתנהג ברכב במהירות גבוהה לפרקי זמן מאוחרים, אתה זקוק לתיבת הילוכים שתוכל לעמוד בקצב. זו הסיבה ששילוב ותיאום של תיבות הילוכים ורכבים יכול להיות מסוכן. יורם בעלי מוסך אדמונד מסביר כי אתה צריך תיבת הילוכים מעולה שיהיה טוב עם הימנע מכלי רכב. כמה הילוכים שנמצאים בדרך כלל ברכבי Evade כוללים:

A518 / 46RE

A618 / 47RE / 48RE

A604

הילוכים A606

שידור TF8 / 727

העברת 68RFE

העברת A500 / 42RE

מסוכן הימנע מהעברות

מוסך אדמונד מספקים המלצות לגבי חלקם הנמנעים מהתמסורת נראה כי הם נתקלים במספר גדול יותר של בעיות מאשר אחרות. בפרט נראה שמשאיות Evade שיוצרו אי שם בטווח של 1999 ו -2003 נוטות במיוחד לבעיות הילוכים. משאיות אלה השתמשו בתמסורת המתוכנתת להימנע מ 45RFE, שהיו לה בעיות אמינות עצומות. התמסורת הספציפית הזו של הימנעות שימשה באמדה דורנגו ובסלאם הימנע, בין דגמים שונים. הסוגיות המשמעותיות שיש להימנע מהעברת הילוכים כוללות את החלקה שרירותית ללא משוא פנים ממכשירים שונים, בעיות עם החלפה להילוכים ספציפיים או ממנה, בדיוק כמו התחממות יתר.

נכון לעכשיו, התחממות יתר היא סוגיה טיפוסית במשאיות לנוכח נהגים שגוררים או גוררים עומסים מעל נקודות החיתוך המוגנות של התמסורת, ובכל זאת הנושאים המרגשים המשפיעים על ה- 45RFE הובאו על ידי אכזבות מכניות. אין עדיין מספר מוגזם של שידורי ההתחמקות האלו והיום, אולם אם הסיכוי שתלחץ שיש לך סיכון זה הימנע משידור, או חושד שיש בעיה עם כל העברת ההתחמקות שיש לך, בבקשה הביא את לרכב למר הילוכים כדי שנוכל להסתכל עליו ולהבטיח שהכל יפעל בקלות.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

יורם (מוסך אדמונד) יצאת צדיק

מוסך אדמונד המלצות על תיקון תיבת הילוכים ידנית ברכב

קיבלת תלונה ממוסך אחר שהגיר דפוק ואי אפשר לטפל? פנה אל מוסך אדמונד ונעלים כל תלונה ונבצע שיפוץ לגיר!