מוסך אדמונד המלצה על ההבדלים בין CVT להילוכים אוטומטיים

 מסתכל ברכישה או בשכירת רכב וצריך לדעת אם אתה צריך להסתפק בכלי כזה עם תיבת הילוכים מתוכנתת או CVT? האם יש לך CVT ואינך בטוח כיצד באמת להתמקד בו? מאמר זה יעזור.

"שידור מתוכנת? שידור ידני? כמו כן, כרגע CVT? מה?"

על פי מוסך אדמונד המלצה חשובה שלדעת שזה בסדר להרגיש מכריע כשאתה בוחן בתחילה את סוגי השידור. בסופו של דבר, שידורים הם סידורים מפותלים של חומרה, ובימים אלה, גם חדשנות במחשבים אישיים. אתה לא צריך להבין איך שידור מנסה להיות נהג הגון. כך או כך, הבנה כיצד עובד תיבת הילוכים יכולה לסייע לכם בבחירת הרכב המתאים ביותר עבורכם ולבחור איזו תמיכה עליכם לבצע ברכבכם.

החלק הגדול מאיתנו יודע על ההבחנה בין שידורים ידניים ומתוכנתים. במקרה של סיכוי שאתה נוהג ברכב תיבת הילוכים ידני, המכונה אחרת "סטנדרטי" או "מקל נהיגה", עליך להחליף הילוך פיזי בעצמך באמצעות מחוון הדברים. שידורים מתוכנתים, בכל זאת, מחליפים את יחס הילוך תוך כדי תנועה אוטומטית. התוצאה הסופית מבחינת הנהג היא שאתה לא צריך להחליף הילוך פיזית. שידורים מתוכנתים מעניקים למנוע לספק תשואות מהירות וכוח, בעוד שהמנוע בפועל שומר על מהירות סיבוב גבוהה בינונית. אנשים רבים מגלים שנהיגה בתיבת הילוכים מתוכנתת בצורה פשוטה יותר, אך עם זאת, חלקם מעדיפים מדריך נהיגה שכן הוא מעניק להם יותר כוח על רכבם. חוץ מזה, תיבות הילוכים מתוכנתות הן כבדות ופחות ידידותיות לסביבה מאשר רכבי תיבות הילוכים ידניות, אולם ההבדל אינו גדול במיוחד.

"אני מבין את השידור הדינמי המתוכנת ידנית, אך מה זה בכלל CVT?"

מלכתחילה עלינו להביע כי למעשה CVT הם סוג של שידור מתוכנת. פירושו CVT הוא "העברת גורמים מתמדת". תוכלו לראות ולשמוע באופן קבוע "שידור CVT", שהוא עודף, אולם אנשים רבים אומרים זאת, בדומה ל"מכונת כספומט ". CVTs משתנים באופן לא ברור באמצעות היקף קבוע של פרופורציות הילוך. בעוד שידורים מתוכנתים אחרים מציעים רק מספר מוגבל של פרופורציות דברים בהתקדמות קבועה, CVTs ניתנים להתאמה מתאימה כדי לאפשר למנוע לעבוד בסל"ד יציב גם תוך כדי תנועה בקצב שונה.

"אז ... האם קורות חיים הם מזל או מצער?"

באופן כללי, רכב CVT עדיף על רכב ההילוכים המתוכנת הרגיל. מנועי עבודה עוברים בקלות רבה יותר מאשר שידורים מתוכנתים אחרים ואנו יכולים לקוות שנראה יותר כלי רכב המשתמשים בתעודות הסברה.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

יורם (מוסך אדמונד) יצאת צדיק

מוסך אדמונד המלצות על תיקון תיבת הילוכים ידנית ברכב

קיבלת תלונה ממוסך אחר שהגיר דפוק ואי אפשר לטפל? פנה אל מוסך אדמונד ונעלים כל תלונה ונבצע שיפוץ לגיר!