מוסך אדמונד ביקורות על תיקון גיר

כולנו מעדיפים להיות סוג של אדם שיכול לתקן את הרכב שלו לבד. סוג של אדם שלא היה דואג להיות קצת שמנוני ומרגיש בנוח סביב מפתח ברגים. בכל מקרה, זה לא שימושי רגיל. אכן, חכם יותר להבין כיצד להחליף את השמן שלך, להחליף את מנקה השמשה שלך וכיצד להעלות את הצמיגים שלך. עם זאת, כלי רכב יכולים להיות מבולבלים מאוד ולחלק גדול מאיתנו יש עיסוקים, משפחות, בני זוג והתחייבויות שונות. לא נוכל לצפות בעקביות בהקלטות YouTube בנוגע לתקן גיר (סמוך על שההקלטות נכונות) ולאחר מכן להתעסק עם הגירים שלנו. האם אנו? עד כמה תיקון הגיר מבולבל, בכל מקרה?

תיקון גיר / ביקורות מוסך אדמונד

כלי רכב, הדומים לכל דבר, השתנו עם הזמן. יתר על כן, במקרה שלא ראית במהלך 20 השנים האחרונות או משהו כזה שנים, החדשנות יכולה להשתנות. מָהִיר. כמו כן, הדבר תקף במיוחד הגירים . תיבת ההילוכים היא אולי החלקים הרב-צדדיים והמורכבים ביותר במכונית שלך; אז התקווה שתהיה לי האפשרות לתקן זאת בעצמך היא ממש לא הגיונית.

עם המחשוב המורחב, ביצוע הגיר הפך להיות טוב יותר באופן ניכר בימיו הפשוטים. עם זאת, לאינטראקציה הזו של הדיגיטציה יש כמה חסרונות. ראשית, זה הופך את הגיר למבלבל יותר. כל זה אומר, במקרה שתבחין שהגיר שלך אינו פועל כצפוי - ובאופן כללי לא תבחין בכך, בעצם אי החלטה מיידית של הסיבה לבעיה יכולה להיות מינימלית מעבר למשחק השערות ב האירוע שאין לך מושג ערפילי מה אתה עושה.

תיקונים ברכב

העובדות באמת מאשרות כי תיקוני הילוכים רבים הינם סוגיה קלה ופשוטה, מה שאומר שהם צריכים להיות אפשריים מבלי לחסל את הגיר מהרכב. עם זאת, זה לא אומר שאתה יכול פשוט להתחיל להתעסק עם מומנט ולקוות לטפל בבעיה. במיוחד אם הגיר שלך הוא PC נשלט.

למשל, גיר אוטומטי שאינו זז כצפוי מתעלם באופן קבוע מהמחשב האישי שלו המעביר מסרים שגויים בגלל חיישן שבור, או שהגיר אינו מגיב להזמנה כתוצאה מקשר נורא או מארז סולנואיד פגום. זה משהו שאתה רוצה לתקן בעצמך? לא. אנשי מקצוע מוכנים ומחוננים משתמשים במכשירים ובמחשבים בלתי נדירים כדי להחליט ולפתור בעיות כאלה. תיקון גיר מפותל מאוד, בטענה שאפילו תיקונים קלים דורשים יכולת ומכשירים אלקטרוניים יוצאי דופן.

עיסוקים חוזרים

סוג אחד של סוגיות גיר המוכרות בקלות הוא שבירת נוזל ההולכה. אתה יכול לראות את ההוכחה לכך מתחת לרכבך תוך כדי נסיעה. במקרה כזה, הגיר שלך ידרוש עבודת איטום מחדש. ניתן להחליף את חלקו הגדול יותר של החותמות החיצוניות בזמן שהתיבה עדיין נמצאת ברכב, במקרה שיש להחליף את החותם הקדמי, ראשית יש לבטל את הגיר מהרכב כדי לגשת אליו. למקרה שאתה טכנאי מוכשר עם המכשירים והכננות הלגיטימיות, שלוף את כל התחנות. אם לא, כדאי להשאיר את תיקוני הגיר למומחים.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

יורם (מוסך אדמונד) יצאת צדיק

מוסך אדמונד המלצות על תיקון תיבת הילוכים ידנית ברכב

קיבלת תלונה ממוסך אחר שהגיר דפוק ואי אפשר לטפל? פנה אל מוסך אדמונד ונעלים כל תלונה ונבצע שיפוץ לגיר!