ניהול גיר אצל מוסך אדמונד - חוות דעת אמיתית

 "ניהול כלי רכב" ו"תחזוקת מכוניות "יכולים להיות מונחים מפוקפקים וחסרי צורה. הדבר יכול להיות תקף גם ל"ניהול גיר". כמה עוזרים ומדריכים, לצד מומחים, עשויים שלא להבהיר זאת כראוי. כנראה שהם לא צריכים. למרבה הצער, חלק מהזמן תחת מומחים לגיטימיים יכול להשתמש במונחים כלליים כמו זה כדי לבלבל את מה שהם באמת עושים (או לא עושים).

רובנו יודעים שהתיבות שלנו, בדומה לרכבים שלנו באופן כללי, זקוקות לסיוע ותמיכה רגילים. בכל מקרה, בדרך כלל איננו שוקלים את הגירים שלנו אלא אם יש בעיה. ואחר כך, בכל מקרה, כאשר מישהו מפריש את המאמץ להבהיר מה כולל ניהול הגיר, סביר להניח שלא נוכל להשיג אותו לגמרי. ובכלל, מה המשמעות של תמיכת גיר באמת?

ניהול גיר אצל מוסך אדמונד - חוות דעת אמיתית

ניהול גיר הוא מונח שיכול לכסות פעילויות ובדיקות שונות. כמו כן, בדיקות ופעילויות אלה חיוניות להבטחת חיים ארוכים לגיר שלך המשוחרר מבעיות והתרחשויות. חלק עיקרי של ניהול הגיר הוא למעשה להסתכל על הגיר שלך כדי להבטיח שהוא פועל ברמות אידיאליות. אם לא, מומחים יכולים לזהות ולתקן בעיות קלות לפני שהן הופכות לבעיות משמעותיות.

רב למעשה תסתכל על הבדיקה

כל נמל חצי הוגן יכלול בחינה כמאפיין של ניהול הגיר המקובל שלהם. עם זאת, אצל מר טרנסמינציה, אנו מעריכים את ההסתכלות המרובה שלנו על סקירה. אנו בודקים במכוון את החלקים השונים של הגיר שלך כדי לוודא שהכל פועל ברמות הגבוהות ביותר. למעשה, אנו מסתכלים על זה פעמיים: פעם אחת על ידי מנהל אמצעי ולאחר מכן שוב על ידי איש מקצוע, וכתוצאה מכך מבטיחים שתוצאות הלוואי של הבדיקה מדויקות.

כך או כך, ממה באמת מורכבת הערכת ריבוי הבדיקות? בהתחשב בכל זאת, ישנם ארבעה חלקים:

בדיקת נוזל הילוכים

בדיקת הנוזלים מציגה את האינדיקציה העיקרית לקילומטראז 'שאפשר להעלות על הדעת. נוזל אדום סביר מראה שהעברה טובה לניוד. במקרה שהנוזל מוכתם או שיש לו ריח לא נעים, זה בדרך כלל סימן לבלאי ופגיעה פנימית. בתנאי שזה נכון, יש צורך בבדיקה פנימית.

מבחן רחוב

מבחן הרחוב כולל שני חלקים: מבחן קבוע ומבחן נהיגה. כל מיקום של תיבת ההילוכים נוסה לחלוטין להחלקה, צעקות, תנועה אכזרית, עדינה או ספוראדית, ועיצוב משמרות מאוחרת או מוקדמת.

בחינת הרמה

במהלך בחינת המעלית/מסקנת המומחה שלנו באמת יסתכל על הדברים המצורפים:

מתג ללא משוא פנים

סל"ד מוטורי

הצמדה של חנק

מאפננים

תושבי הילוכים

מפרקי U

תחזוקה נוזלית

פקדים אלקטרוניים

זה יחליט אם שינוי קל יטפל בבעיית הגיר.

הערכת צלחת

הערכת המנה נותנת לנו מבט למחצה בתוך הגיר שלך. חלקיקי מתכת וחומר טחינה מסתמכים על כל המנה. בעיקר בכמויות מוגבלות. מכל הבחינות, סכום חסר טעם מראה שחיקה פנימית ופגיעה. מדי פעם עם מידת שפע של חומר במחבת, שינוי קל לא יכול לתקן את הבעיה. במקרים כאלה נציע את מנהל הבדיקות של מר טרנסמינציה. סיוע זה יחליט בדיוק מה קורה בתוך הגיר שלך.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

יורם (מוסך אדמונד) יצאת צדיק

מוסך אדמונד המלצות על תיקון תיבת הילוכים ידנית ברכב

קיבלת תלונה ממוסך אחר שהגיר דפוק ואי אפשר לטפל? פנה אל מוסך אדמונד ונעלים כל תלונה ונבצע שיפוץ לגיר!