מוסך אדמונד חולון - טיפול מקצועי בגיר שלך כולל נוזל העברה

על פי מוסך אדמונד טיפול מתחיל בנוזל העברה שהוא נשמת המנוע. נוזל ההולכה מסתמן כשמן המסייע בהפעלת הכל בקלות ובפרודוקטיביות. כלומר, כמובן, מצפה שיש לך דרגות גדולות של נוזל העברה נקי בהעברה שלך. כדי להבטיח זאת באופן עקבי, עליך לשנות באופן שגרתי את נוזל ההולכה שלך. בכל מקרה, איך ומתי זה מדי פעם עניין של דיון.

נוזל העברה

ישנן בעיות העברה רבות שיכולות להיגרם או להחמיר בגלל כמות חסרת או אופי של נוזל ההולכה. במקרה של סיכוי שאתה משוטט בכל נוזל ההילוכים הישן או לא מספיק (או עדיין נורא יותר, שניהם), אתה מחיש את הבלאי והפגיעה בקטעים בתיבת ההילוכים שלך. הקפדה על המאמץ להסב אותו כשחיוני יכול לחסוך לכם המון זמן ומזומן בסופו של דבר על ידי הרחבת תוחלת החיים של הגיר.

מתי להחליף את נוזל ההולכה

מתי בדיוק כדאי להחליף נוזל ההולכה שלך ישתנה בהתאם לסוג ההעברה שיש לך, באיזה רכב אתה נוהג, איפה אתה נוהג, איך אתה נוהג וכמה שאתה נוהג. כך או כך, עבור מד קשה, להעברה מתוכנתת, עליכם להחליף את הנוזל בכל 50,000-100,000 קמ. 100 אלף ק"מ נמצאים בקצה הרחוק ביותר של ההישג הראוי, כפי שאולי כבר ידעתם. ההשתייכות לתכנון מתבני גיר מתוכנת מציעה כל 50,000 ק"מ או במרווחים קבועים.

עבור הילוכים ידניים, עליך להחליף את הנוזל בערך כל 50,000-90,000 קמ, למרות שימוש רציני, כמה יצרנים ממליצים לשנות אותו באופן קבוע כמו כל 25,000 קמ. ההסבר העומד מאחורי ההבחנה בין גירים מתוכנתים וידניים הוא בנימוק שהם נוטלים נוזלים שונים. גירים מתוכנתים לוקחים - קבל נוזל גיר מתוכנת זה. עבור מדריכים, זה קצת יותר מבולבל. הם עשויים ליטול כל אחד ממגוון השמנים: שמן מנוע רגיל, שמן גיר היפואיד כבד, או אפילו נוזל העברה מתוכנת מדי פעם. מדריך הבעלים שלך יגלה לך מה הכי מתאים להעברה שלך.

הוראות להחלפת נוזל ההולכה שלך

כדי להחליף את נוזל ההולכה שלך, תחילה תן לרכב שלך להיות אינרטי למשך כמה רגעים. לאחר הריגת ההתנעה שלך, הרם ואבטח את הרכב. הציבו בכל מקרה מחבת של שני ליטר, בשלב זה הסירו בזהירות את ההטלטות מצד אחד של מיכל ההולכה ואחר כך טלטלות שונות, מה שמאפשר לצלוח להטות ולדלדל. בכל פעם שחיסלתם את כל הטלטלות, הורידו את התבשיל וזרקו את שאריות הנוזל למיכל התפיסה.

מאותה נקודה ואילך, בטל את ערוץ הגיר הישן ואת טבעת ה- O. הערוץ מכיל נוזלים, אז שמרו את צלחת הערוץ מתחת. הציגו את ערוץ הגיר החדש וודאו כי טבעת ה- O נמצאת במקום המתאים. חבר את האטם החדש למנה עם שמן ממס שמן - לא אוטם אטם או דבק.

הברג את כל התפסים באצבע. הכריח את טלטולי המחבת למפרט בדוגמה מתפתלת המתחילה באמצע. הכוח הגדול ביותר הוא לעתים קרובות סביב 12 קילו לכל רגל. בנקודה זו, הורידו את רכבכם ומלאו את תיבת ההילוכים במידת הנוזל המוצעת. סוף סוף, הפעל את המנוע שלך כדי לבדוק אם הוא נשפך

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

יורם (מוסך אדמונד) יצאת צדיק

מוסך אדמונד המלצות על תיקון תיבת הילוכים ידנית ברכב

קיבלת תלונה ממוסך אחר שהגיר דפוק ואי אפשר לטפל? פנה אל מוסך אדמונד ונעלים כל תלונה ונבצע שיפוץ לגיר!