מוסך אדמונד ביקורות על נוזל גיר

 "ניהול רכב" ו"אחזקת רכב" יכולים להיות מונחים מאוד מעורפלים ולא ברורים. זה יכול להיות תקף גם עבור "ניהול גיר". כמה עוזרים ומדריכים, לצד מומחים, עשויים שלא להבהיר זאת כראוי. הם כנראה לא צריכים. למרבה הצער, מדי פעם מומחים לגיטימיים יכולים להשתמש במונחים כלליים כמו זה כדי לערבב מה הם באמת עושים (או לא עושים).

חלק גדול מאיתנו יודע שההילוכים שלנו, בדומה לרכבים שלנו בכלל, זקוקים לעזרה ותחזוקה סטנדרטית. עם זאת, בדרך כלל איננו מהרהרים בגירים שלנו אלא אם יש בעיה. ולאחר מכן, בכל מקרה, כאשר מישהו יניח בצד את המאמץ להבהיר מה כרוך בניהול גיר, לא נוכל להשיג אותם לחלוטין. בסך הכל, מה המשמעות של תמיכת גיר באמת?

ניהול גיר
ניהול גיר הוא מונח שיכול לכסות פעילויות ובדיקות שונות. מה גם שבדיקות ופעילויות אלו חיוניות כדי להבטיח חיים ארוכים לגיר שלך משוחרר מבעיות ומפרקים. חלק מרכזי בניהול הגיר הוא למעשה הסתכלות על הגיר שלך כדי להבטיח שהוא פועל ברמות אידיאליות. אם לא, אנשי מקצוע יכולים לזהות ולתקן בעיות קטנות לפני שהן הופכות למשמעותיות.

להסתכל רב-באמת על בחינה
כל חניון חצי הוגן ישלב בחינה כחלק מניהול ההולכה המקובל שלהם. עם זאת, במוסך אדמונד אנו מעריכים מאוד את ההסתכלות הרב-אקטואלית שלנו בהערכה. אנו מסתכלים בכוונה על חלקי ההילוכים שהשתנו כדי להבטיח שהכל פועל ברמות הגבוהות ביותר. במציאות, אנחנו בעצם מסתכלים על זה פעמיים: פעם אחת על ידי מנהל ביניים ואחר כך שוב על ידי איש מקצוע, וכתוצאה מכך מבטיחים שההשלכות של השיק מדויקות.

כך או כך, ממה באמת מורכבת הערכת ריבוי המחאות? ואכן, ישנם ארבעה סעיפים:

בדיקת נוזל גיר - ביקורות מוסך אדמונד בנושא
בדיקת הנוזל מדגים את האינדיקציה העיקרית לקילומטרז' שניתן להעלות על הדעת. נוזל אדום סביר מראה כי גיר מוכן לפעולה. בהנחה שהנוזל מוכתם או בעל ריח מטריד, זה בדרך כלל סימן לבלאי ופגיעה פנימית. בהנחה שזה המצב, נדרשת בדיקה פנימית.

מבחן רחוב
מבחן הרחוב מורכב משני קטעים: מבחן קבוע ומבחן נהיגה. כל מיקום של תיבת ההילוכים מנוסה לחלוטין עבור החלקה, מהומות, תזוזות אכזריות, עדינות או בלתי צפויות, ועיצובי משמרות מאוחרות או מוקדמות.

הערכת הרמה
במהלך הערכת/ניתוח העילוי המומחה שלנו יסתכל למעשה על הדברים הנלווים:

מתג נטול פניות
סל"ד מנוע
הצמדת חנק
מאפננים
תושבות הילוכים
U-Joints
תחזוקת נוזלים
בקרה אלקטרונית
זה יחליט אם שינוי מינורי יטפל בבעיית הגיר.

הערכת כישורים
הערכת המחבת נותנת לנו מבט לא שלם בתוך הגיר שלך. מסתמכים על חלקיקי מתכת וחומר סורג שיהיו בכל מיכל. בעיקרון בכמויות מוגבלות. כל הדברים בחשבון, סכום מיותר מראה על בלאי ופגיעה פנימית. מדי פעם עם כמות חומר במנה, שינוי מינורי לא יכול לתקן את הבעיה. במקרים כאלה, נציע להנהלת החקירות של מר טרנסמיישן. עזרה זו תחליט בדיוק מה קורה בתוך הגיר שלך.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

יורם (מוסך אדמונד) יצאת צדיק

מוסך אדמונד המלצות על תיקון תיבת הילוכים ידנית ברכב

קיבלת תלונה ממוסך אחר שהגיר דפוק ואי אפשר לטפל? פנה אל מוסך אדמונד ונעלים כל תלונה ונבצע שיפוץ לגיר!