מוסך אדמונד המלצות על תדירות שיפוץ גיר

 יש לשפץ את גירי ההילוכים, להתעדכן בהם ולתקן אותם מדי פעם, אך באיזו תדירות, ולמה תמיכת ההילוכים הזו דומה? מוסך אדמונד המלצות

אתה באמת רוצה ניהול גיר בשניה שאתה מבחין בבעיות גיר.
במקרים מסוימים השהייה אינה הסדר ענק כל כך. עם גירים, זה לא נכון. בהנחה שאתה מבחין במשהו לא בסדר בגיר שלך, אל תתעלם ממנו. נסו לא להיות מאותם נהגים שנוהגים ממש הרבה זמן עם נורית הבדיקה שלהם דולקת או שפוסלים ריסוק בזמן החלפת הילוכים. ללכת לגיר חיפוש אחר ניהול כאשר אתה יכול בעקבות תופעות הלוואי של התנהלות גיר איומה יכולה לחסוך לך מספר רב של דולרים - ומספר לא מבוטל של כאבים מוחיים - בהמשך הקו. נסו לא לאפשר לבעיות קטנות להפוך לגדולות.

מה הם כמה סימנים לכך שאתה באמת רוצה ניהול גיר?
צעקות זמזום לא שכיחות, קולות חבטות יוצאי דופן והמולה או רעש מוחץ יכולים להיות סימנים נוראיים מכל הבחינות. עם זאת, קשה להבחין אם המהומה מפתיעה, אך בהנחה שאתה מרגיש מוחץ כשאתה מחליף הילוך, זה בהחלט סימן שאתה באמת רוצה ניהול גיר. המקבילה עשויה להיות תקפה בהנחה שאתה מריח אוכל או מצד שני בסיכוי כבוי שההילוכים שלך יחליקו ללא משוא פנים לאחר החלפת הילוך. שום דבר טוב לא יכול לצוץ מתוך התעלמות מהנושאים האלה. אתה צריך בעצם להסתכל על נוזל הגיר שלך כדי לחקור יותר.

ע"פ מוסך אדמונד בדיקת נוזל התמסורת שלך יכולה ליידע אותך אם ההעברה שלך זקוקה לניהול.
בנקודה שבה אתה רואה בעיה כלשהי בהילוכים, או באופן דומה כמאפיין של תחזוקה רגילה של תיבת ההילוכים שלך, אתה צריך באמת להסתכל על נוזל ההילוכים שלך, או אולי שמן ההילוכים שלך אם אתה נוהג בתיבת הילוכים ידנית. רמה חסרה של נוזל גיר יכולה לגרום או להחמיר כמעט כל בעיית גיר.

במקרה שנוזל ההילוכים שלך לא מגיע לרמה המוצעת, הטען אותו. אם הסיכוי שהנוזל רקוב או לא ברור - במקום להיות בדרך כלל עם ריח צלול וחסר פניות - אז, בשלב זה, ניתן להעלות על הדעת שמשהו כבוי בגיר שלך. אתה באמת יכול להסתכל על נוזל הגיר שלך בעצמך, אבל אתה יכול גם לגרום לאנשי המקצוע ב-Mr Transmission באמת לבדוק אותו בשבילך. אנחנו יודעים לשפוט על מהות הנוזל שלך. בהנחה שאתה מבחין שאתה מקפיץ את הנוזל שלך מדי חודש או מצד שני במקרה שאתה מבחין בכתמי נוזל מתחת לרכב שלך, יש לך הפסקה. אתה צריך לבקר את מר גירים כדי שנוכל לאטום אותו מחדש.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

יורם (מוסך אדמונד) יצאת צדיק

מוסך אדמונד המלצות על תיקון תיבת הילוכים ידנית ברכב

קיבלת תלונה ממוסך אחר שהגיר דפוק ואי אפשר לטפל? פנה אל מוסך אדמונד ונעלים כל תלונה ונבצע שיפוץ לגיר!